RussianEstonianEnglish
6 571 567
Best sellers
Gigabit PoE+ switch, 8x10/100/1000, 124W, 13'' steel case
146.00 EUR
From 7.05 EUR per month
Wireless N Nano USB Adapter, 802.11b/g/n compatible 2.4GHz, Up to 150Mbps data transfer rate, one in...
5.80 EUR
11.80 EUR
NET SWITCH 8PORT 10/100/1000M/POE
60.00 EUR
61.80
USB 3.0, 128-bit AES, Up to 130MBs, SDCZ43-032G-GAM46
12.70 EUR
24" TN LED/16:9/1920x1080/250cdm2/5ms/H-170,V-160/12M:1/DVI-D,HDMI/D-sub,Pivot,Swivel,Tilt,Vesa/Blac...
157.50 EUR
From 7.61 EUR per month
charger basic + 4 white AA batteries, Capacity 1900mAh, Life Cycles: 2100
14.40 EUR
rack cabinet 19'' 42U 600x600mm black (smoky-gray glass front door)
272.00 EUR
From 7.85 EUR per month

Pretensiooni esitamise tingimused

Pretensiooni esitamise tingimused

 

 

 

Tarbijal on õigus pretensiooni esitada  kauba või osutatud teenuse kohta kahe (2) aasta jooksul alates ostu kuupäevast.

 

Pretensiooni esitajal peab olema ostetud toote või teenuse kohta ostutšekk, mille alusel ostja tõestab ostu sooritamise

kuupäeva ja kaubavääringu ostuhetkel. Tarbija peab teatama asja lepingutingimustele mittevastavusest müüjale kahe

kuu jooksul pärast seda, kui ta sai mittevastavusest teada.

Lepingutingimustele mittevastavuse tuvastab kas tootja või kaupleja. Lepingutingimustele mittevastava toote

tagastamisel kauplejale tuleb tagastada ostetud kauba kõik osad.

 

Kui kauba ostmisest, mille kohta tarbija on esitanud lepingutingimustele mittevastavusest pretensiooni, on möödunud

kuni kuus (6) kuud, kohustub Kaupleja tõestama lepingutingimustele mittevastavuse olemasolu. Pärast 6 kuu

möödumist on aga tarbija kohustatud tõendama, et varjatud puudus või muu lepingutingimustele mittevastavus oli

olemas juba kauba ostmisel. Kaupleja ei vastuta müüdud asjal esinevate puuduste eest, millest ostja oli lepingu

sõlmimisel teadlik või puuduste eest, mis on tingitud ebaõigest kasutamisest või hooldamisest

(võlaõigusseaduse § 218 lg 2, § 218 lg 4, § 220 lg 1 ja  § 222 lg 1)

 

Kõik pretensioonid lahendatakse vastavuses Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele.

 

Sobiva lahenduse mitteleidmisel on tarbijal alati õigus pöörduda Tarbijakaitseameti poole

(Rahukohtu tn 2 Tallinn 10103, telefon 6201700).