RussianEstonianEnglish
6 571 567
Best sellers
LGA1151, Intel H110, 2xDual Channel DDR4 (max.32 gb), Realtek ALC887, Gigabit LAN, 1xPCIe x16, 5xPCI...
76.50 EUR
76.86
PCI Express 3.0, 3583 CUDA Cores, Engine Clock: OC Mode (Boost) 1632 MHz / (Base) 1518 MHz // Gaming...
824.00 EUR
980.07
From 23.78 EUR per month
60 SMD 3528, 230V, reflector
0.90 EUR
30.90 EUR
19.20 EUR
Single Ranked x8, Unbuffered, NON-ECC, 1.2V, 512M x 64, Solo, CT4G4SFS824A
38.10 EUR
Intel Core i3-7100 3.9GHz, 4GB (Max16 GB) DDR4, HDD 500GB, 7200 rpm, DVD Super Multi, Intel HD Graph...
903.00 EUR
From 26.06 EUR per month
Ready To Use Rechargeable Battery 4x AAA, (800mAh)/ Recharge 2100 Times
6.80 EUR

Pretensiooni esitamise tingimused

Pretensiooni esitamise tingimused

 

 

 

Tarbijal on õigus pretensiooni esitada  kauba või osutatud teenuse kohta kahe (2) aasta jooksul alates ostu kuupäevast.

 

Pretensiooni esitajal peab olema ostetud toote või teenuse kohta ostutšekk, mille alusel ostja tõestab ostu sooritamise

kuupäeva ja kaubavääringu ostuhetkel. Tarbija peab teatama asja lepingutingimustele mittevastavusest müüjale kahe

kuu jooksul pärast seda, kui ta sai mittevastavusest teada.

Lepingutingimustele mittevastavuse tuvastab kas tootja või kaupleja. Lepingutingimustele mittevastava toote

tagastamisel kauplejale tuleb tagastada ostetud kauba kõik osad.

 

Kui kauba ostmisest, mille kohta tarbija on esitanud lepingutingimustele mittevastavusest pretensiooni, on möödunud

kuni kuus (6) kuud, kohustub Kaupleja tõestama lepingutingimustele mittevastavuse olemasolu. Pärast 6 kuu

möödumist on aga tarbija kohustatud tõendama, et varjatud puudus või muu lepingutingimustele mittevastavus oli

olemas juba kauba ostmisel. Kaupleja ei vastuta müüdud asjal esinevate puuduste eest, millest ostja oli lepingu

sõlmimisel teadlik või puuduste eest, mis on tingitud ebaõigest kasutamisest või hooldamisest

(võlaõigusseaduse § 218 lg 2, § 218 lg 4, § 220 lg 1 ja  § 222 lg 1)

 

Kõik pretensioonid lahendatakse vastavuses Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele.

 

Sobiva lahenduse mitteleidmisel on tarbijal alati õigus pöörduda Tarbijakaitseameti poole

(Rahukohtu tn 2 Tallinn 10103, telefon 6201700).