RussianEstonianEnglish
600 25 25
Best sellers
10.40 EUR
11.35
Classification UHS-I U1, A1, Class 10, UHS Video Speed Class 10 (V10), Read 100MB / s, Special featu...
2.80 EUR
SP032GBUF3B05V1K, USB 3.0
6.15 EUR
43" (109 cm), 3840x2160, HDR10 Pro, HGL, HEVC: 4K 60p / VP9: 4K 60p / AV1: 4K 60p, webOS Smart TV, C...
313.00 EUR
From 9.03 EUR per month
33.80 EUR
External HDD, 2.5, USB 3.0, Anti-shock, SP020TBPHDA30S3K
66.50 EUR
Wireless Router, Available bandwidth 1200 Mbps, IEEE 802.11a, IEEE 802.11a/b/g, IEEE 802.11n, IEEE 8...
34.20 EUR
43" (109 cm), Full HD (1920x1080), Smart TV, Refresh rate 100 Hz, HDMI x2, USB x2, WiFi, Sound / Spe...
223.00 EUR
From 6.44 EUR per month

Pretensiooni esitamise tingimused

Pretensiooni esitamise tingimused

 

 

 

Tarbijal on õigus pretensiooni esitada  kauba või osutatud teenuse kohta kahe (2) aasta jooksul alates ostu kuupäevast.

 

Pretensiooni esitajal peab olema ostetud toote või teenuse kohta ostutšekk, mille alusel ostja tõestab ostu sooritamise

kuupäeva ja kaubavääringu ostuhetkel. Tarbija peab teatama asja lepingutingimustele mittevastavusest müüjale kahe

kuu jooksul pärast seda, kui ta sai mittevastavusest teada.

Lepingutingimustele mittevastavuse tuvastab kas tootja või kaupleja. Lepingutingimustele mittevastava toote

tagastamisel kauplejale tuleb tagastada ostetud kauba kõik osad.

 

Kui kauba ostmisest, mille kohta tarbija on esitanud lepingutingimustele mittevastavusest pretensiooni, on möödunud

kuni kuus (6) kuud, kohustub Kaupleja tõestama lepingutingimustele mittevastavuse olemasolu. Pärast 6 kuu

möödumist on aga tarbija kohustatud tõendama, et varjatud puudus või muu lepingutingimustele mittevastavus oli

olemas juba kauba ostmisel. Kaupleja ei vastuta müüdud asjal esinevate puuduste eest, millest ostja oli lepingu

sõlmimisel teadlik või puuduste eest, mis on tingitud ebaõigest kasutamisest või hooldamisest

(võlaõigusseaduse § 218 lg 2, § 218 lg 4, § 220 lg 1 ja  § 222 lg 1)

 

Kõik pretensioonid lahendatakse vastavuses Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele.

 

Sobiva lahenduse mitteleidmisel on tarbijal alati õigus pöörduda Tarbijakaitseameti poole

(Rahukohtu tn 2 Tallinn 10103, telefon 6201700).