RussianEstonianEnglish
6 571 567
Best sellers
120 x 120 x 25mm, HSB / Hydraulic, 1100 RPM, 13.6 dBA max, 12V, 3-pin
3.50 EUR
Ryzen 5|3600|3600 MHz|Number of cores 6|Cache 32MB|Socket SAM4|Wattage 65 Watts|Turbo frequency 4200...
204.00 EUR
From 6.44 EUR per month
NET SWITCH 5PORT 10/100M
6.70 EUR
2.5", SATA 6Gb/s, 512 MB Low Power DDR4 SDRAM, Sequential Read/Write: 550/520 MB/s, Random Read/Writ...
65.00 EUR
Network Device Type Router, 10x10Base-T / 100Base-TX / 1000Base-T, 2xSFP, Memory (RAM) 1GB, Power su...
219.00 EUR
From 6.92 EUR per month
Design Solid State Module (SSM), Form factor M.2 2280, Interface M.2 / B-M-Key (PCIe 3.0 x4), Read 2...
62.00 EUR
97.00 EUR
Connections 1x HDMI 2.0b, 3x Displayport 1.4a, 1x USB-C with Displayport 1.4a (VirtualLink), Model N...
443.00 EUR
From 12.78 EUR per month

Pretensiooni esitamise tingimused

Pretensiooni esitamise tingimused

 

 

 

Tarbijal on õigus pretensiooni esitada  kauba või osutatud teenuse kohta kahe (2) aasta jooksul alates ostu kuupäevast.

 

Pretensiooni esitajal peab olema ostetud toote või teenuse kohta ostutšekk, mille alusel ostja tõestab ostu sooritamise

kuupäeva ja kaubavääringu ostuhetkel. Tarbija peab teatama asja lepingutingimustele mittevastavusest müüjale kahe

kuu jooksul pärast seda, kui ta sai mittevastavusest teada.

Lepingutingimustele mittevastavuse tuvastab kas tootja või kaupleja. Lepingutingimustele mittevastava toote

tagastamisel kauplejale tuleb tagastada ostetud kauba kõik osad.

 

Kui kauba ostmisest, mille kohta tarbija on esitanud lepingutingimustele mittevastavusest pretensiooni, on möödunud

kuni kuus (6) kuud, kohustub Kaupleja tõestama lepingutingimustele mittevastavuse olemasolu. Pärast 6 kuu

möödumist on aga tarbija kohustatud tõendama, et varjatud puudus või muu lepingutingimustele mittevastavus oli

olemas juba kauba ostmisel. Kaupleja ei vastuta müüdud asjal esinevate puuduste eest, millest ostja oli lepingu

sõlmimisel teadlik või puuduste eest, mis on tingitud ebaõigest kasutamisest või hooldamisest

(võlaõigusseaduse § 218 lg 2, § 218 lg 4, § 220 lg 1 ja  § 222 lg 1)

 

Kõik pretensioonid lahendatakse vastavuses Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele.

 

Sobiva lahenduse mitteleidmisel on tarbijal alati õigus pöörduda Tarbijakaitseameti poole

(Rahukohtu tn 2 Tallinn 10103, telefon 6201700).