RussianEstonianInglise keel
6 571 567
Müügiliidrid
Laser, LaserJet Pro M15a, USB 2.0, Windows 10, Windows 8, Windows 7, Linux, MacOS, Paper size A4/210...
56.00 EUR
Performance Gaming, Mälu type DDR4, 288-pin DIMM, Heatsink, Nominal voltage 1.35 V, Chip Organizat...
45.50 EUR
27", Panel IPS, Resolution 1920x1080, Form factor 16:9, Refresh rate 60Hz, Brightness 300, Kontrastisuhe...
226.00 EUR
Alates 6.52 EUR kuumaks
17.3", IPS, Full HD, 1920x1080, Matt, Intel Core i3-7020U, 8GB, DDR4, 256GB SSD, Intel HD, Tray load...
605.00 EUR
Alates 17.46 EUR kuumaks
Tüüp Adapter, Data transmission speed 733 Mbps, IEEE 802.11a, IEEE 802.11b, IEEE 802.11g, IEEE 802.1...
25.00 EUR
Sisene 2x 3.5 "(cross, kettas rails), 1x 2.5" / 3.5 ", 2x 2.5", Front I / O 1x USB-C 3.1 (20-pin Ke...
74.50 EUR
27", Panel TN, Resolution 2560x1440, Form factor 16:9, Brightness 350, Kontrastisuhe 1000:1, Dünaamiline cont...
349.00 EUR
Alates 10.07 EUR kuumaks
2.5'' SATA3 6GB/s, 560/540 MB/s, 95.DB2E0.P100C
56.00 EUR

Pretensiooni esitamise tingimused

Pretensiooni esitamise tingimused

 

 

 

Tarbijal on õigus pretensiooni esitada  kauba või osutatud teenuse kohta kahe (2) aasta jooksul alates ostu kuupäevast.

 

Pretensiooni esitajal peab olema ostetud toote või teenuse kohta ostutšekk, mille alusel ostja tõestab ostu sooritamise

kuupäeva ja kaubavääringu ostuhetkel. Tarbija peab teatama asja lepingutingimustele mittevastavusest müüjale kahe

kuu jooksul pärast seda, kui ta sai mittevastavusest teada.

Lepingutingimustele mittevastavuse tuvastab kas tootja või kaupleja. Lepingutingimustele mittevastava toote

tagastamisel kauplejale tuleb tagastada ostetud kauba kõik osad.

 

Kui kauba ostmisest, mille kohta tarbija on esitanud lepingutingimustele mittevastavusest pretensiooni, on möödunud

kuni kuus (6) kuud, kohustub Kaupleja tõestama lepingutingimustele mittevastavuse olemasolu. Pärast 6 kuu

möödumist on aga tarbija kohustatud tõendama, et varjatud puudus või muu lepingutingimustele mittevastavus oli

olemas juba kauba ostmisel. Kaupleja ei vastuta müüdud asjal esinevate puuduste eest, millest ostja oli lepingu

sõlmimisel teadlik või puuduste eest, mis on tingitud ebaõigest kasutamisest või hooldamisest

(võlaõigusseaduse § 218 lg 2, § 218 lg 4, § 220 lg 1 ja  § 222 lg 1)

 

Kõik pretensioonid lahendatakse vastavuses Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele.

 

Sobiva lahenduse mitteleidmisel on tarbijal alati õigus pöörduda Tarbijakaitseameti poole

(Rahukohtu tn 2 Tallinn 10103, telefon 6201700).