RussianEstonianInglise keel
6 571 567
Müügiliidrid
USB, Optiline, 1000 dpi, Number of buttons 3, Mõõdud 62 mm x 113 mm x 38 mm, Kaal 0.09 kg, 910-...
11.30 EUR
24 "/ 61cm, Resolution 1920x1080, 16: 9, 92dpi, Brightness 250cd / m², Kontrastisuhe 3,000: 1 (static), 8...
180.00 EUR
Alates 7.28 EUR kuumaks
140mm Ventilaator, 19,2 dBA
8.30 EUR
2.5'' SATA III read/write 560/540 MBps, 3D NAND Flash, PBU480GS25SSDR
52.50 EUR
Klaviatuur, US, A4TKLA10242
8.60 EUR
USB 3.0 SLIM HUB 4 Port passive
10.10 EUR
Liides 1x DVI, 2x HDMI 2.0b, 2x Displayport 1.4, Chip Polaris 30 XT "GCN 4", Production 12nm, C...
275.00 EUR
Alates 7.94 EUR kuumaks
Extension Cable AA M / F 1.8m HQ, ferrite, 06133
1.60 EUR

Pretensiooni esitamise tingimused

Pretensiooni esitamise tingimused

 

 

 

Tarbijal on õigus pretensiooni esitada  kauba või osutatud teenuse kohta kahe (2) aasta jooksul alates ostu kuupäevast.

 

Pretensiooni esitajal peab olema ostetud toote või teenuse kohta ostutšekk, mille alusel ostja tõestab ostu sooritamise

kuupäeva ja kaubavääringu ostuhetkel. Tarbija peab teatama asja lepingutingimustele mittevastavusest müüjale kahe

kuu jooksul pärast seda, kui ta sai mittevastavusest teada.

Lepingutingimustele mittevastavuse tuvastab kas tootja või kaupleja. Lepingutingimustele mittevastava toote

tagastamisel kauplejale tuleb tagastada ostetud kauba kõik osad.

 

Kui kauba ostmisest, mille kohta tarbija on esitanud lepingutingimustele mittevastavusest pretensiooni, on möödunud

kuni kuus (6) kuud, kohustub Kaupleja tõestama lepingutingimustele mittevastavuse olemasolu. Pärast 6 kuu

möödumist on aga tarbija kohustatud tõendama, et varjatud puudus või muu lepingutingimustele mittevastavus oli

olemas juba kauba ostmisel. Kaupleja ei vastuta müüdud asjal esinevate puuduste eest, millest ostja oli lepingu

sõlmimisel teadlik või puuduste eest, mis on tingitud ebaõigest kasutamisest või hooldamisest

(võlaõigusseaduse § 218 lg 2, § 218 lg 4, § 220 lg 1 ja  § 222 lg 1)

 

Kõik pretensioonid lahendatakse vastavuses Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele.

 

Sobiva lahenduse mitteleidmisel on tarbijal alati õigus pöörduda Tarbijakaitseameti poole

(Rahukohtu tn 2 Tallinn 10103, telefon 6201700).