RussianEstonianInglise keel
6 571 567
Müügiliidrid
Mouse, wired, USB, 800-1600 DPI, A4TMYS44125
7.85 EUR
RJ45 inline coupler cat.5E
2.60 EUR
288-pin DIMM, Nominal voltage 1.2 V, Chip Organization 2048Mx64, Solo, HX432C18FB/16
187.50 EUR
Alates 6.61 EUR kuumaks
CAMERA SPECIAL battery CR123A / 3 v / BP1
1.90 EUR
5.2", Super AMOLED, 720x1280, 16GB, 2GB RAM, 13MP+13MP Cameras, Exynos 7870 Octa, Android 7.0, WiFi,...
155.50 EUR
Alates 7.51 EUR kuumaks
Midl tower, 1×USB3.0, 1×USB2.0, Audio×1, Mic×1, 7 laiendamine slot, Must inside, w/o PSU, mATX / ATX...
31.80 EUR
Midl tower, 1xUSB 3.0, 1xUSB 2.0, 1xAudio, 1xMic, 7 laiendamine slot, 472x 210x 454mm, Must inside, w...
25.60 EUR
120mm Ventilaator, 18,5 dBA
8.70 EUR

Pretensiooni esitamise tingimused

Pretensiooni esitamise tingimused

 

 

 

Tarbijal on õigus pretensiooni esitada  kauba või osutatud teenuse kohta kahe (2) aasta jooksul alates ostu kuupäevast.

 

Pretensiooni esitajal peab olema ostetud toote või teenuse kohta ostutšekk, mille alusel ostja tõestab ostu sooritamise

kuupäeva ja kaubavääringu ostuhetkel. Tarbija peab teatama asja lepingutingimustele mittevastavusest müüjale kahe

kuu jooksul pärast seda, kui ta sai mittevastavusest teada.

Lepingutingimustele mittevastavuse tuvastab kas tootja või kaupleja. Lepingutingimustele mittevastava toote

tagastamisel kauplejale tuleb tagastada ostetud kauba kõik osad.

 

Kui kauba ostmisest, mille kohta tarbija on esitanud lepingutingimustele mittevastavusest pretensiooni, on möödunud

kuni kuus (6) kuud, kohustub Kaupleja tõestama lepingutingimustele mittevastavuse olemasolu. Pärast 6 kuu

möödumist on aga tarbija kohustatud tõendama, et varjatud puudus või muu lepingutingimustele mittevastavus oli

olemas juba kauba ostmisel. Kaupleja ei vastuta müüdud asjal esinevate puuduste eest, millest ostja oli lepingu

sõlmimisel teadlik või puuduste eest, mis on tingitud ebaõigest kasutamisest või hooldamisest

(võlaõigusseaduse § 218 lg 2, § 218 lg 4, § 220 lg 1 ja  § 222 lg 1)

 

Kõik pretensioonid lahendatakse vastavuses Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele.

 

Sobiva lahenduse mitteleidmisel on tarbijal alati õigus pöörduda Tarbijakaitseameti poole

(Rahukohtu tn 2 Tallinn 10103, telefon 6201700).