Лидеры продаж
2.5", SATA 3.0, TLC, Write speed: 320 MB/s, Read speed: 500 MB/s, Drive thickness 7mm, MTBF 1000000...
23.20 EUR
3.5" Внутри Жесткий диск, SATA3, 7200RPM, 64MB
39.60 EUR
2.5" SATAIII 6Gb/s, Sequential Скорость чтения: До 540MB/s, последовательнаяСкорость записи: До 520MB/s, IOP...
105.00 EUR
M.2 2280, SATA 6Gb/s, Samsung V-NAND 3bit MLC, Samsung MJX Controller, Sequential Read/Write: 550/52...
115.00 EUR
Wired, 2X Click Оптическая Mouse
1.85 EUR
5.2", Super AMOLED, 720x1280, 16GB, 2GB RAM, 13MP+13MP Cameras, Exynos 7870 Octa, Android 7.0, WiFi,...
152.00 EUR
От 7.34 EUR в месяц
WiFi 802.11ac Dual Band, 802.11n : до 300 Mbps, 802.11ac : до 433 Mbps, 2.4 GHz / 5 GHz, Gigab...
40.10 EUR
40.10
3G, LTE, OS Android 8.1, Screen 5.84", 2280 x 1080, IPS-LCD, CPU Qualcomm Snapdragon 625, до 2.0...
184.50 EUR
От 6.5 EUR в месяц

 

Условия предоставление претензий

Pretensiooni esitamise tingimused

 

 

 

Tarbijal on õigus pretensiooni esitada  kauba või osutatud teenuse kohta kahe (2) aasta jooksul alates ostu kuupäevast. 

 

Pretensiooni esitajal peab olema ostetud toote või teenuse kohta ostutšekk, mille alusel ostja tõestab ostu sooritamise

kuupäeva ja kaubavääringu ostuhetkel. Tarbija peab teatama asja lepingutingimustele mittevastavusest müüjale kahe

kuu jooksul pärast seda, kui ta sai mittevastavusest teada.

Lepingutingimustele mittevastavuse tuvastab kas tootja või kaupleja. Lepingutingimustele mittevastava toote

tagastamisel kauplejale tuleb tagastada ostetud kauba kõik osad.

 

Kui kauba ostmisest, mille kohta tarbija on esitanud lepingutingimustele mittevastavusest pretensiooni, on möödunud

kuni kuus (6) kuud, kohustub Kaupleja tõestama lepingutingimustele mittevastavuse olemasolu. Pärast 6 kuu

möödumist on aga tarbija kohustatud tõendama, et varjatud puudus või muu lepingutingimustele mittevastavus oli

olemas juba kauba ostmisel. Kaupleja ei vastuta müüdud asjal esinevate puuduste eest, millest ostja oli lepingu

sõlmimisel teadlik või puuduste eest, mis on tingitud ebaõigest kasutamisest või hooldamisest

(võlaõigusseaduse § 218 lg 2, § 218 lg 4, § 220 lg 1 ja  § 222 lg 1) 

 

Kõik pretensioonid lahendatakse vastavuses Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele.

 

Sobiva lahenduse mitteleidmisel on tarbijal alati õigus pöörduda Tarbijakaitseameti poole

(Rahukohtu tn 2 Tallinn 10103, telefon 6201700).