Лидеры продаж
2.5" SSD 3D, Read/Скорость записи: 520/450MB/s, ASU650SS-240GT-R
34.80 EUR
11.30 EUR
Screen 1.2", Экран technology Super AMOLED, Resolution 360 x 360, CPU 1.15GHz Двухъядерный, Память 0....
188.50 EUR
От 6.65 EUR в месяц
Form Factor: M.2 2280, Interface: PCIe NVMe Gen 3, NAND Flash: Micron 3D QLC NAND, Performance: Sequ...
64.50 EUR
Soundbar Динамик- для UltraSharp и other monitors , a power pass through connecto
16.40 EUR
toner cartridge для Canon:703/FX9/FX10, HP Q2612A
9.20 EUR
17.10 EUR
Laser, LaserJet Pro M15a, USB 2.0, Windows 10, Windows 8, Windows 7, Linux, MacOS, Paper size A4/210...
82.00 EUR

 

Условия предоставление претензий

Pretensiooni esitamise tingimused

 

 

 

Tarbijal on õigus pretensiooni esitada  kauba või osutatud teenuse kohta kahe (2) aasta jooksul alates ostu kuupäevast. 

 

Pretensiooni esitajal peab olema ostetud toote või teenuse kohta ostutšekk, mille alusel ostja tõestab ostu sooritamise

kuupäeva ja kaubavääringu ostuhetkel. Tarbija peab teatama asja lepingutingimustele mittevastavusest müüjale kahe

kuu jooksul pärast seda, kui ta sai mittevastavusest teada.

Lepingutingimustele mittevastavuse tuvastab kas tootja või kaupleja. Lepingutingimustele mittevastava toote

tagastamisel kauplejale tuleb tagastada ostetud kauba kõik osad.

 

Kui kauba ostmisest, mille kohta tarbija on esitanud lepingutingimustele mittevastavusest pretensiooni, on möödunud

kuni kuus (6) kuud, kohustub Kaupleja tõestama lepingutingimustele mittevastavuse olemasolu. Pärast 6 kuu

möödumist on aga tarbija kohustatud tõendama, et varjatud puudus või muu lepingutingimustele mittevastavus oli

olemas juba kauba ostmisel. Kaupleja ei vastuta müüdud asjal esinevate puuduste eest, millest ostja oli lepingu

sõlmimisel teadlik või puuduste eest, mis on tingitud ebaõigest kasutamisest või hooldamisest

(võlaõigusseaduse § 218 lg 2, § 218 lg 4, § 220 lg 1 ja  § 222 lg 1) 

 

Kõik pretensioonid lahendatakse vastavuses Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele.

 

Sobiva lahenduse mitteleidmisel on tarbijal alati õigus pöörduda Tarbijakaitseameti poole

(Rahukohtu tn 2 Tallinn 10103, telefon 6201700).