Лидеры продаж
speed до 80MB/s read, 10MB/s write, SDCS/16GBSP, Single Pack-w/o Адаптер
5.15 EUR
32", Full HD (1920x1080), Direct LED, 50Hz, DVB-T/T2/C/S/S2, 10W Колонки, AV, Component, HDMI x2, U...
188.50 EUR
От 6.65 EUR в месяц
11.90 EUR
Lithium Button celles 3V 1-pack
0.45 EUR
2.5" SSD, SATA 6GB/s, Read/Write: 560/520 MB/s, ASX950USS-240GT-C
66.00 EUR
Цвет Лазерный принтер, Monthly Duty Cycle: 20K pages, A4, Print Speed: 18 ppm (mono) / 4 ppm (Цвет)...
133.00 EUR
152.86
От 6.42 EUR в месяц
49", Full HD (1920x1080), LED, 400Hz, Smart TV, DVB-T/T2/C/S/S2, 10W Колонки, 1xLAN, 2xUSB, 2xHDMI,...
517.00 EUR
От 14.92 EUR в месяц
TITANUM Card Reader SDHC/MiniSDHC/MicroSDHC/RS/MM USB 2.0
0.90 EUR

 

Условия предоставление претензий

Pretensiooni esitamise tingimused

 

 

 

Tarbijal on õigus pretensiooni esitada  kauba või osutatud teenuse kohta kahe (2) aasta jooksul alates ostu kuupäevast. 

 

Pretensiooni esitajal peab olema ostetud toote või teenuse kohta ostutšekk, mille alusel ostja tõestab ostu sooritamise

kuupäeva ja kaubavääringu ostuhetkel. Tarbija peab teatama asja lepingutingimustele mittevastavusest müüjale kahe

kuu jooksul pärast seda, kui ta sai mittevastavusest teada.

Lepingutingimustele mittevastavuse tuvastab kas tootja või kaupleja. Lepingutingimustele mittevastava toote

tagastamisel kauplejale tuleb tagastada ostetud kauba kõik osad.

 

Kui kauba ostmisest, mille kohta tarbija on esitanud lepingutingimustele mittevastavusest pretensiooni, on möödunud

kuni kuus (6) kuud, kohustub Kaupleja tõestama lepingutingimustele mittevastavuse olemasolu. Pärast 6 kuu

möödumist on aga tarbija kohustatud tõendama, et varjatud puudus või muu lepingutingimustele mittevastavus oli

olemas juba kauba ostmisel. Kaupleja ei vastuta müüdud asjal esinevate puuduste eest, millest ostja oli lepingu

sõlmimisel teadlik või puuduste eest, mis on tingitud ebaõigest kasutamisest või hooldamisest

(võlaõigusseaduse § 218 lg 2, § 218 lg 4, § 220 lg 1 ja  § 222 lg 1) 

 

Kõik pretensioonid lahendatakse vastavuses Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele.

 

Sobiva lahenduse mitteleidmisel on tarbijal alati õigus pöörduda Tarbijakaitseameti poole

(Rahukohtu tn 2 Tallinn 10103, telefon 6201700).